Vragen

We hebben de meeste gestelde vragen die onze klanten stellen over de bootverzekering op een rijtje gezet. Zit je vraag er niet bij of heb je andere vragen, stuur ons de vraag per mail of bel ons!

  • Hoe wijzig ik iets in mijn gegevens?

Stuur ons een mail met je polisnummer, geef aan wat je gewijzigd wil hebben. We zullen dit meteen verwerken en jou een bevestigingsmail sturen.

  • Zijn jullie een verzekeraar of een tussenpersoon?

Wij zijn een tussenpersoon, gespecialiseerd in watersport en vrije tijd verzekeringen. Het voordeel dat je als klant hebt is dat we een onafhankelijk advies kunnen geven. Zo is de Europeesche in de meeste gevallen de voordeligste maatschappij. In sommige gevallen is Nationale Nederlanden een betere partij, bijvoorbeeld als je meedoet aan zeilwedstrijden. De bootverzekering van Unigarant heeft een koppeling met de pechhulp service van de ANWB. Zo is elke boot én elke situatie uniek. Wij zijn trots dat we al heel veel klanten hebben kunnen helpen bij hun keus voor de beste bootverzekering.

  • Waar kan ik de voorwaarden vinden?

Op de pagina download kun je de meeste documenten vinden.

  • Kan ik zonder polispapieren op vakantie?

Ja, dat is geen enkel probleem,

Europeesche: noteer het telefoonnummer van de hulpdienst (Europeesche) (+31 20 6515777) en je polisnummer. Ga je naar Italië op vakantie? laat het ons dan even weten, we kunnen dan een internationaal document afgeven die je mee kan nemen.

Unigarant: Hulpverlening binnenland: Voor eerste hulpverlening op de plaats van het ongeval neem je contact op met ANWB Hulpverlening. Telefoon: +31 592 390 551 (24 uur bereikbaar).
Hulpverlening Buitenland: ANWB Alarmcentrale. Telefoon: +31 882 692 888 (24 uur bereikbaar).

Nationale Nederlanden: Tijdens kantooruren: 070 – 5130600 Buiten kantooruren: 070-5130144 (spoed)